دانلود بازی جنگ های هوایی: ویتنام Air Conflicts: Vietnam
ریاضی سرا و دانلود
مطالب ریاضی لطفا با فایرفاکس وارد این وبلاگ شوید دانلود نرم افزار فایر فاکس درموضوع نرم افزار است

دانلود بازی جنگ های هوایی: ویتنام Air Conflicts: Vietnam

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

جنگ ویتنام! واقعه ای که در سال 1965 رخ داد. جنگی که بیست سال بیش شروع شد و کم کم اوج گرفت. ویتنام یک کشور تقسیم شده است. جنگ های کمونیستی شمال در مقابل ضد کمونیسم های جنوب در یک جنگلی داخلی بسیار پر تنش! در آن زمان امریکا که درگیر جنگ سرد با جماهیر شوروی بود به مصلحت خودش تصمی به پشتیبانی ضد کمونیسم های جنوب ویتنام در جنگ مقابل لشکرهای کمونیست گرفت. شاهد داستان یک خلبان شجاع نیروی هوایی امریکا به نام Joe Thompson در جریان جنگ ویتنام باشید. Joe به عنوان یکی از اولین سربازهای امریکایی به ویتنام می رسد. او جوان، باهوش و وظیفه شناس است. شوق خدمت به کشور و کمک به مردم گاهی او را به کارهایی وا می دارد که حتی به زندگی خودش لطمه وارد می کند. روی صندلی خلبانان هواپیماهای جت و هلیکوپتر هایی که برای اولین بار در طول تاریخ و در جنگ ویتنام به کار برده شدند بنشینید، جنگ و انفجارهای مهلک را تجربه و Joe را در مسیر ستاره شدن همراهی کنید. او در طول این جنگ با امتحانی سخت روبرو می شود. آنچه Joe در جنگ ویتنام تجربه می کند او را برای همیشه عوض می کند و حتی روی روابطش با خانواده که در قاره ای دیگر زندگی می کنند و ماموریت او را از دور می بینند تاثیر می گذارد. آنها فقط از طریقه نامه با Joe ارتباط دارند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

دانلود بازی جنگ های هوایی: ویتنام Air Conflicts: Vietnam

برخی از ویژگی های این بازی:

جنگ ویتنام یکی از سنگین ترین جنگ های تاریخ را که با تجهیز به سلاح های بسیار قدرتمند اتفاق افتاد تجربه کنید. شاهد شهامت خلبان شجاع نیروی هوایی امریکا در طول این جنگ باشید.
از یک جنگ فقط برنده به جا نمی ماند! خود را به لحظه های این جنگ خونبار و یک داستان احساسی ببرید تا در کنار ثانیه های پر از حماسه جنبه های تاریک جنگ را نیز لمس کنید.
ماموریت های جدید-شایسته سازی برای خلبانی هلیکوپتر! در کنار انجام ماموریت با جت های جنگنده باید ماموریت های هلیکوپتری را نیز کامل کنید. در عین حال تمام تجهیزات هلیکوپتر برای استفاده ی شما مهیاست.
کنترل تمام دسته های هواپیمایی را به دست بگیرید! به جای کنترل تنها یک هواپیما می توانید کنترل تمام هواپیماهای به کار رفته در ماموریت را به دست بگیرید.

دانلود بازی جنگ های هوایی: ویتنام Air Conflicts: Vietnam

هواپیما ها و هلیکوپتر های خود را به سلاح های واقعی مجهز کنید! تمام سلاح های ترکیبی هوایی بر اساس مدل های واقعی طراحی شده اند.
تنظیمات واقعی با گیم پلی Arcade ترکیب شده اند! هر هواپیما م یتواند تنها به مقدار معینی از مهمات مجهز شود. شما میتوانید با جابجا شدن بین هواپیماهای مختلف گروه این محدودیت را از خود بگیرید.
بازی که هیچوقت خسته کننده نمی شود! انواع چندگانه ی بازی یک نفره و حالت های مختلف بازی چند نفره را تجربه کنید.
مکانیسم های عظیم جنگی برای آزادی شما در انتخاب! این بازی در بردارنده ی مجموعه ای شامل بیش از 20 هواپیما و هلیکوپتر است.

دانلود بازی جنگ های هوایی: ویتنام Air Conflicts: Vietnam

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/7/8/Vista
Processor: Intel Duo 2.0GHz or compatible
Memory: 1 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0 compatible graphics card (Nvidia GeForce 8800GTX+ or compatible with Shader Model 3.0)i
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 5 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

دانلود بازی جنگ های هوایی: ویتنام Air Conflicts: Vietnam

راهنمای نصب بازی:
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – آنتی ویروس سیستم را به صورت کامل غیر فعال کنید.
3 – نرم افزار DAEMON Tools را دانلود و نصب کنید. (برای دانلود اینجا کلیک کنید)
4 – پس از نصب نرم افزار، فایل Air.Conflicts.Vietnam.iso را با استفاده از نرم افزار DAEMON Tools اجرا نمایید.
5 – وارد My Computer شده و وارد درایو مجازی جدیدی که ایجاد شده شوید.
6 – با اجرای فایل setup.exe به نصب بازی بپردازید.
7 – بعد از پایان مراحل نصب بازی آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
8 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه بازی را اجرا کنید وارد پوشه ی Crack شوید و فایلهای steam_api.dll و steam_api.ini را در محل نصب بازی کپی نمایید.
9 – پس از کپی فایلها ممکن است با اخطار تکراری بودن آنها رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
10 – بازی با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک بازی هرگز نباید آنرا آپدیت کنید.

.:: بخش اول ::.


.:: بخش دوم ::.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 285
بازدید کل : 550511
تعداد مطالب : 675
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1


استخاره با قرآن کریم
دریافت کد استخاره آنلاین

ابزار پرش به بالا

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل چاپ این صفحه